Vraag

Omruilen modem

  • 30 May 2020
  • 6 reacties
  • 895 keer bekeken

Mijn naam is Ton van den Berg

Klantnummer:************

Onderwerp: Omruiling modem.

Ik wil graag in aanmerking komen voor het nieuwe modem box 12.

Ik ben al vele jaren een tevreden klant bij KPN.

Gaarne verneem ik van u wat de mogelijkheden zijn betreffende mijn vraag.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Helaas @portofoon , KPN heeft het beleid dat modems alleen worden omgeruild bij problemen en/of defecten. Alleen de Experia Box v7 (of een ouder model) komt altijd in aanmerking voor omruilen. 

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @portofoon. Zo te zien heeft Ruud jouw vraag al beantwoord, we kunnen een mode inderdaad alleen omruilen in de gevallen die hij noemt.

Welk modem heb je nu?

Geachte 

Goedemorgen.

Ik heb het standaard modum ..... 10.

Heb er wel problemen mee.

Ben al jaren klant bij kpn en dacht misschien verbeterd dit nieuwe modum een beter ontvangst in mijn werkkamer.

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Geachte 

Goedemorgen.

Ik heb het standaard modum ..... 10.

Heb er wel problemen mee.

Ben al jaren klant bij kpn en dacht misschien verbeterd dit nieuwe modum een beter ontvangst in mijn werkkamer.

Heeft u de WiFi manager al eens gedaan?

https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login

Ik heb alles geprobeerd.

Modum verplaatst, regelmatig van kanaal gewisseld. Helpdesk gebeld maar die doen het af met een advies waar je niets aan hebt.

Maar goed als het niet kan even goede vrienden.

Dan wacht ik rustig af.

 

Reputatie 7

Daarvoor kunnen we het modem inderdaad niet omruilen. Als je de Wifi manager doet zoals Nick al noemt zal je WiFi netwerk zo optimaal mogelijk ingesteld worden. Ook kan er een andere uitkomst zijn, zoals bijvoorbeeld een monteur. De Wifi manager bepaalt dat automatisch voor je.