Beantwoord

Kan ik een experia box V9 om laten ruilen voor een V12?

  • 29 June 2020
  • 4 reacties
  • 523 keer bekeken

Goedemorgen, Wat zijn de mogelijkheden om mijn huidige Experiabox V9 om te ruilen voor de laatste versie V12?

Probleem wat wij soms hebben is dat verbinding wegvalt en gezien de huidige thuis werksituatie is dat nou niet echt wenselijk. We hebben een glasvezel 500 mb verbinding en wil dan ook het maximale hieruit halen.

 

Hoor graag hoe het omgeruild kan worden.

 

B Broer

icon

Beste antwoord door Anonymous 29 June 2020, 10:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @B. Broer , KPN ruilt alleen een modem om als deze defect is of niet meer aan de minimum standaard eisen van KPN voldoet.

Als de verbinding wegvalt, is dat dan bekabeld of via wifi, indien via wifi, bij voorkeur bekabeld werken.

 

Reputatie 7
Badge +24

Kan ook gewoon. Bekabeld kunt u makkelijk 500 mb halen. Maar heeft u eigenlijk wel enig idee wat u nodig hebt? U wilt het maximale eruit halen zegt u, maar ... het thuiswerken, lukt dat nu niet?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @B. Broer, welkom op het forum!
​​​​​​Zoals de heren hierboven noemen worden modems alleen geruild als ze defect zijn, echter moet je met een V9 ook prima goede snelheden halen met een bekabelde verbinding.
Om je draadloze snelheden te verhogen en je bereik te vergroten kan ik onze online wifimanager aanraden.

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!