Vraag

Omruiling modem en tv ontvangers

  • 23 March 2021
  • 5 reacties
  • 69 keer bekeken

Wederom een verkeerde modem en tv ontvangers die klaarstaan.Ik zou de BOX 12 ontvangen,en de nieuwste tv ontvangers 2 stuks.Wederom staat een Xperia box 10 en geen ontvangers klaar.Na zoveel monteurs van KPN gehad te hebben,wordt ik steeds opgescheept met apparatuur wat niet werkt.Notabene kwam de laatste monteur met een box die kapot was,en de huidige weer terug geplaatst.Ik wil nu eindelijk normaal tv en internet,zonder 10 keer per dag opstarten,en dat de afstandsbediening  werkt.Continu loopt de boel vast.Ik zou BOX 12 en de nieuwste tv ontvangers ontvangen.Nu staat een Xperia 10 klaar.Ik ben klaar met KPN.Als ik de nieuwe kastjes niet ontvang,zeg ik het contract op.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19

Als een v10 niet werkt  zal de box 12 ook niet werken. Er lijkt dus wel meer aan de hand.

Reputatie 6
Badge +10

Hoi @Xantha, welkom terug!

Zoals ​​​​​​@Joep1965  al aangeeft, als een V10 niet werkt zal een box12 ook geen oplossing bieden (buiten dat, een box12 werkt ook niet op alle verbindingen en kan onze helpdesk ook niet zomaar opsturen)
Graag wil ik voor je uitzoeken wat er aan de hand is met je verbinding. Ik zie dat de afgelopen tijd al een paar keer is gevraagd om je profiel aan te vullen (wat tot op heden nog niet gedaan is) zodat je verder geholpen kan worden, ook deze keer vraag ik het toch weer, zou je je forumprofiel kunnen invullen zodat ik voor je kan uitzoeken hoe of wat? Geef je hier nog een reactie zodra je dat klaar hebt? Dan kan ik op onderzoek gaan voor je.

De monteur had een nieuwe V10 meegebracht.Deze was defect.Dus mm oude teruggeplaatst.KPN vind het normaal dat de V10 box heet wordt,en

N de muur en gordijnen zwart worden vanwege de hitte.Dit is de derde Xperia V10 inmiddels.De tv ontvangers zijn ook al diverse malen vervangen.Vandaag ontvang ik wederom andere.Erg vervelend om iedere dag een stuk of 8 keer opnieuw opstarten.En meerdere keren per week het internet weg.Meestal tussen 03:00 en 04:30 

Het is inmiddels bekend wanneer glasvezel bij ons in de straat komt.Eind november. PFFF...

Reputatie 7
Badge +24

Je moet een Experiabox ook niet tussen de gordijnen zetten. Die moet vrij staan. Met voldoende vrij ruimte er om heen, zodat de warmte goed weg kan.