Beantwoord

Omwisselen FRITZ!Box voor KPN Box 12

  • 6 April 2021
  • 2 reacties
  • 114 keer bekeken

Ik heb een wijziging aangevraagd om de FRITZ!Box te vervangen door de KPN Box 12.  Vandaag ontving ik echter een Experiabox v10.  Dat was niet de bedoeling!

icon

Beste antwoord door Nick83 6 April 2021, 11:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ja, dat kan gebeuren. Niet iedereen krijgt zomaar een KPN Box 12. Het is maar net wat er bij het distributiecentrum op voorraad is. Een KPN medewerker kan je hier ook niet verder mee helpen. Die heeft geen invloed op welk model u krijgt. Omruilen voor alsnog een KPN Box zal dus ook zomaar niet gaan gebeuren ben ik bang voor.

Kan ook wezen dat u pairbounding heeft. Dan krijgt u sowieso een v10. Want de KPN Box ondersteund dat niet.

En ik lees nu in een eerder topic van u, van 4 jaar geleden, dat u inderdaad pairbounding heeft. Nogmaals: de KPN Box ondersteund dat niet.

Hoi @Nick83 , je hebt helemaal gelijk!  Ik realiseerde mij dat ook toen ik het op de doos vd v10 zag staan.  Geen man overboord, de v10 voldoet ook prima!  Bedankt voor je reactie.