Beantwoord

Omzet koper naar glasvezel;snelheid?

  • 10 January 2021
  • 2 reacties
  • 53 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +3

Het is bijna zover dat het glasvezelaansluitpunt geplaatst gaat worden. Ik kreeg daar bericht over van KPN.

Mijn huidige koper-abbo wordt gratis overgezet naar glasvezel. Wat ik nergens terug kan vinden is wat de up- en download gaat worden er wordt alleen gesproken over "Hierdoor geniet u van een snellere internetverbinding". Momenteel heb ik KPN-TFT abbo.

Wie het weet mag het zeggen :nerd:

icon

Beste antwoord door Joep1965 10 January 2021, 12:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Badge +19

Er veranderd helemaal niets aan je abonnement  dus down en up blijft zoals het nu is. Wel kan je dan voor een ander abonnement gaan met daarbij uiteraard een bijbehorende prijs. Dan kan je bijvoorbeeld kiezen uit 100/100. Dat kan je in mijnkpn dan regelen. Voorlopig even niks doen tot de omzetting voltooid is. Hou er wel rekening mee dat na het plaatsen van het glasvezelkastje nog weken kan duren voor de aansluiting aktief is

Reputatie 6
Badge +3

Nee ga niet voor ander abbo, wil gewoon garantie dat er niets ten nadele aan mijn huidige up- en down veranderd, anders blijf ik net zo lief op het koperlijntje.