Beantwoord

Ondersteuning dmv Teamviewer/logmein

  • 16 October 2019
  • 4 reacties
  • 190 keer bekeken

Dag,

 

Ik heb een vrij algemene vraag over de ondersteuning van KPN. Stel je belt omdat het niet lukt om je mailprogramma in te stellen oid; biedt KPN dan de service om even mee te kijken en het voor je in te stellen? En welke software gebruikt de klantenservice dan? Logmein of Teamviewer oid?

Veel providers maken van dergelijke software gebruik en het kan echt een meerwaarde zijn.

icon

Beste antwoord door Paul van KPN 16 October 2019, 13:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb er nog nooit van gehoord dat KPN dat doet. Misschien als je bij hussel het Tech Desk pakket voor 5 euro per maand dr bij hebt, anders denk ik dat je het zelf uit mag zoeken. De gegevens staan op de site, daar moet je het mee doen.

Reputatie 3
Badge +1

Dag,

 

Ik heb een vrij algemene vraag over de ondersteuning van KPN. Stel je belt omdat het niet lukt om je mailprogramma in te stellen oid; biedt KPN dan de service om even mee te kijken en het voor je in te stellen? En welke software gebruikt de klantenservice dan? Logmein of Teamviewer oid?

Veel providers maken van dergelijke software gebruik en het kan echt een meerwaarde zijn.

 

Bij mij op werk gebruiken veelal Teamviewer en anders gebruiken we RES Remote control.
Ik werk op een IT afdeling :)..

Helpdesk van KPN moet bij aanvang dienst al 3 á 4 programma's/websites openen willen ze uberhaupt kunnen beginnen met hun dienst, ik denk dat het voor de eerste lijns niet handig is als er nog en scherm bij komt! Dit zal echt iets zijn voor de Tech Desk, maar zelfs dan twijfel ik of er een meerwaardig in zit… Mail programma zal je uitstekend doormiddel van een handleiding zelf moeten kunnen instellen. Anders zal telefonische of chat support voldoende moeten zijn.

Ik heb er nog nooit van gehoord dat KPN dat doet. Misschien als je bij hussel het Tech Desk pakket voor 5 euro per maand dr bij hebt, anders denk ik dat je het zelf uit mag zoeken. De gegevens staan op de site, daar moet je het mee doen.

Dat vermoedde ik al. Voor veel gebruikers is dat ook ruim voldoende natuurlijk. Ik vraag me wel af hoe KPN dit doet bij klanten die misschien wat ouder zijn en geen hulp in hun omgeving hebben. Voor die groep zou een remote support tool wel bijzonder handig zijn.

Reputatie 7
Badge +25

Hoi! De klantenservice heeft wel de mogelijkheid om een pc over te nemen. Dit gaat via Bomgar (tegenwoordig heet dat BeyondTrust?). Dit bestaat overigens al jaren. :wink:  Nick zal het niet al te vaak nodig hebben volgens mij, maar de mogelijkheid is er dus wel. Dit heeft niets met Hussel en/of de Tech desk te maken overigens.