Vraag

Onduidelijk Wifi signaal

  • 15 April 2020
  • 6 reacties
  • 103 keer bekeken

In mijn Netwerkcentrum staat ook deze:

SSID:    WeltevreeBoven
Protocol:    Wi-Fi 4 (802.11n)
Beveiligingstype:    WPA2-Personal
Netwerkband:    2,4 GHz
Netwerkkanaal:    1
Link-local IPv6-adres:    fe80::2432:b416:5c0f:8137%8
IPv4-adres:    192.168.2.145
IPv4-DNS-servers:    192.168.2.149
Fabrikant:    Qualcomm Atheros Communications Inc.
Beschrijving:    Qualcomm Atheros AR9485 Wireless Network Adapter
Stuurprogrammaversie:    10.0.0.352
Fysiek adres (MAC):    DC-85-DE-28-19-A9
 

Is dit van mijn Wifi Versterker?

Hoe krijg ik hiermee verbinding/ kan ik deze gebruiken ? 

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@Weltevree55 Dit een goede vraag, het lijkt om een wifi versterker te gaan die niet door KPN is uitgegeven. Het zou kunnen dat hierop inderdaad een andere netwerknaam ingesteld is, hier kan dan ook een andere wireless key bij horen. Ik kan deze gegevens helaas niet inzien, mag ik vragen wie het apparaat destijds aangesloten en geconfigureerd heeft?

Reputatie 7
Badge +15

@Weltevree55 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Sorry, was even ‘uit de KPN-lucht'… Ik heb destijds zelf het apparaat aangesloten en geconfigureerd… Maar nu dus geen idee meer hoe :-)

 

Reputatie 7
Badge +15

@Weltevree55 Duidelijk, dan zou ik in dit geval eigenlijk willen adviseren de wifi versterker terug te zetten naar fabrieksinstellingen en opnieuw te configureren. Ik kan op internet niet direct een handleiding van deze versterker vinden. Mocht je deze zelf niet meer hebben, zou je dan voor mij het merk en het typenummer van de versterker achter kunnen laten? Dan ga ik uitzoeken of ik de handleiding hiervan kan vinden. 

Arcadyan 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

Reputatie 7
Badge +15

@Weltevree55 Je post is aangepast in verband met de privacy, met de zichtbare gegevens was het namelijk mogelijk van buitenaf in te loggen op de versterker. Je zou de volgende stappen eens kunnen zetten. 

Apparatuur correct herstarten Herstart je WiFi Versterker

  1. Schakel de WiFi Versterker uit door de stroomadapter uit de WiFi Versterker te halen.
  2. Wacht 10 seconden en sluit de stroomadapter weer aan. Het lampje ‘Power’ brandt continu blauw.
  3. Het kan 5 minuten duren voordat de WiFi Versterker volledig verbinding heeft gemaakt met het netwerk. Het lampje ‘WPS’ brandt blauw als er een goede verbinding is gemeten. Het lampje ‘WPS’ brandt oranje als er een matige verbinding is gemeten. Als het lampje ‘WPS’ niet brandt, is er geen verbinding.

Hiermee zou de versterker de gegevens van de Experiabox over moeten nemen. Mocht dit niet lukken dan zou je de Experiabox nog even uit kunnen schakelen. Mocht het op die manier ook niet lukken dan hoor ik het graag en gaan we zoeken naar een andere oplossing.