Beantwoord

Ongevraagd oude abonnement vorige provider opgezegd met overstapservice

  • 9 November 2023
  • 1 reactie
  • 52 keer bekeken

Na problemen bij een andere provider heb ik een overstap aangevraagd naar jullie. Ik heb hier heel bewust het vinkje uitgezet bij de overstapservice, maar het lijkt dat jullie toch de overstap hebben aangevraagd bij deze provider. Dit is vervelend, want nu moet ik een afkoopsom betalen, terwijl als zij dit zelf hadden stopgezet, dit niet nodig was. 

 

Hoe kunnen we dit nu oplossen? Ik wil dus wel naar KPN, maar ik wil mijn vorige abonnement zelf/via de provider opzeggen en niet door KPN laten opzeggen. 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 15 November 2023, 13:24

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @asdf123321, welkom op ons forum, dat is niet de bedoeling natuurlijk!
Heb je hierover ook al contact gehad met je oude provider?
Ik hoop dat zij je hiermee kunnen helpen

Reageer