Vraag

ongevraagde experiabox retour gestuurd maar toch arogante ongedateerde "laatste herinnering"

  • 20 March 2021
  • 4 reacties
  • 143 keer bekeken

Ik vind dat KPN als communicatie bedrijf arrogant met klanten omgaat. Ten eerste krijg ik apparatuur waar ik niet om gevraagd heb. Daarna moet ik veel moeite doen om mijn verhaal te doen. Dit kan alleen via de telefoon, waardoor ik het gesprek moet opnemen om enig bewijs te hebben van de zaken die worden besproken. Vervolgens moet IK de moeite doen om het apparaat terug te sturen terwijl ik daar niet om heb gevraagd. Ik geef de dag nadat ik het gesprek heb gehad met de kpn medewerker, (die overigenswel beleefd was en niet arrogant, zoals de houding van KPN zelf) , het pakketje af bij AH. Ik maak voor de zekerheid een foto van het afgifte bonnetje. Vervolgens krijg ik de vrijdag na de maandag dat ik het pakket afgaf een ongedateerde brief met een “laatste herinnering Terugsturen apparatuur” 

 

Vervolgens is er weer geen manier waarop ik snel en effectief een antwoord kan sturen naar KPN. Alleen chat met een digitale machine die absoluut mijn probleem niet herkent, een telefoongesprek, waarbij ik geen bewijs heb van de inhoud van het gesprek, of via een community van KPN.

 

U levert notabene emailadressen en u heeft er zelf geen een voor de klantenservice?

 

Ik heb de apparatuur waar u mij mee opzadelde teruggestuurd. Dit koste mij 1 uur a raison van 250 euro wat ik aan mijn clienten bereken voor mijn diensten. Misschien kunt u dat bedrag overmaken naar het rekeningnummer waar u sinds kort een veel te hoog bedrag van afschrijft voor alleen internet. Internet .Het was ooit 25 euro voor internet en telefoon nu betaal ik 40 euro voor alleen internet wat niet eens betrouwbaar functioneer, waardoor ik voor de zekerheid ook nog een Ziggo abonnement heb.

 

U gaat arrogant om met uw kleine klant. Houd er rekening mee dat ons bedrijf met 250 aansluitingen niet zo klein is.

 

Met vriendelijke groet,

Marjilde Prins


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19

Misschien omdat kpn zag dat de bestaande apparatuur niet meer helemaal paste bij uw aansluiting??? Op dit forum helpen klanten elkaar en springt de moderator bij als we er niet komen dus we kunnen hier verder niets mee. En moderator zal uiteraard nog een reactie achterlaten. En over arrogant gesproken,uw manier van schrijven komt ook zo over.

Reputatie 7

TJa, leuk schreeuwen zo, zal vast opluchten, maar er zit meer lucht in het verhaal dan waarheid volgens mij :joy:

Reputatie 6
Badge +6

Je hebt het woord arrogantie van een nieuwe dimensie voorzien. Knap.

Reputatie 7
Badge +24

Dag Marjilde, welkom hier. 

Wat ontzettend jammer om te lezen dat je dit als arrogant ervaart, dit is namelijk niet onze bedoeling. Dit is een automatisch gegenereerde brief die is verstuurd voordat je retour kon worden verwerkt. In dit geval is er dus niets aan de hand.