Vraag

Onterecht factuur ontvangen na opzegging

  • 29 June 2021
  • 6 reacties
  • 49 keer bekeken

Hi,

Vanaf 15 mei zou mijn TV + Internetabonnement stopgezet moeten zijn. Echter heb ik op 25 mei en op 25 juni nog een factuur ontvangen.

Zou u willen nakijken wat er mis gaat, en het afgeschreven geld willen terugstorten?

 

mvg,

Job

 

*Admin: klantnummer verwijderd ivm privacy


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @Job675, welkom op ons forum!
1 Factuur na opzegging kan nog kloppen, we hebben het dan over een sloftfactuur, twee facturen klopt inderdaad niet!

Er lijkt iets niet helemaal goed te zijn gelopen met de opzegging zie ik je dossier.
Ik zie wel dat het de bedoeling was op te zeggen per 15-05 dus de gemaakte kosten daarna kunnen we aboluut rechtzetten maar de opzegging zelf is niet goed uitgevoerd.
Hier heb ik net een ticket voor ingediend bij mijn collega's achter de schermen. Zodra ik meer weer zal ik het je laten weten!
 

Reputatie 7
Badge +20

@Job675 ik heb inmiddels de bevestiging ontvangen dat ze het probleem herkend hebben en bij de juiste partij hebben neergelegd. 
Helaas is het een vrij complex probleem waardoor dit ook wat langer duurt.
Zodra het opgelost is krijg je daar nog bericht over!

Hi, zojuist ontving ik weer een factuur. Is de

oplossing nabij? 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Job675, het probleem is nog steeds niet opgelost inderdaad. Ik heb de vraag uit staan of we al een verwachte oplostermijn hebben.

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @Job675, ik zie net dat de opzegging eindelijk verwerkt is!
Ik heb de vergoeding ook voor je ingediend. Dit wordt met een slotfactuur teruggestort.

Fijn, dank voor je inspanningen Thomas!