Kpn gebeld i.v.m. onterechte opgelegde betaling voor abbonement Augustus 2021 voor internet en tv.
Sinds 2 Augustus heb ik per e-mail opgezegd bij Kpn en ben ik dus klant sinds 2 Augustus 2021 bij Ziggo. En gevraagd om dus geen afboekingen meer te doen.
Het Kpn abbonnement voor Augustus loopt van 5 Augustus tot 5 September 2021.
Het zij duidelijk dat ik de maand Augustus niet betalen ga om dat ik er geen klant meer ben.
Wat schets mijn verbazing dat ze toch nu Augustus automatisch van mijn rekening hebben afgeboekt terwijl ik op tijd heb aangegeven dit niet meer te doen.
Dit bedrag heb ik direct terug geboekt op mijn rekening en 2 dagen later kreeg ik een brief van hun dat ik dat toch betalen moest, dus niet.
Ik heb gebeld met een medewerker bij kpn en hem alles precies uitgelegd, hij moest het direct overleggen met zijn meerdere en hier van kreeg ik te horen dat ik het MOEST OVERMAKEN, want het zat in hun Systeem en kon niet veranderd worden, wat een bulchit verhaal, ik heb zelf 15 jaar ict gedaan en alles en elk programma is te bewerken, volgens mij hebben ze de vingers gebroken en is dit totale onwil om dit aan te passen.
Bij deze ben ik zeer ontevrede over hun medewerking en we zien ons wel voor het gerecht wat een chit bedrijf.
*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
Beste antwoord door Jasper van KPN
Bekijk origineel