Beantwoord

Ontevreden over aansluiting van glasvezel

  • 7 October 2021
  • 4 reacties
  • 123 keer bekeken

Ik ben ontevreden over de aansluiting van glasvezel heeft bijna 3 uur geduurd. Bestrating is slecht terug gelegd glasvezelkabel mocht niet op de aardgasleiding komen te liggen volgens de monteur. Maar daar heeft hij hem roch aan bevrstigd. Klanttevredenheidsformulier ingevuld en aangegeven dat ik graag teruggebeld wilde worden. Is nog niet gebeurd. Zaterdagavond 20.30 jl. Komt KPN langs om een contract af te sluiten heb ik niet gedaan. Dhr zou over 14 dagen nogeen keer iemand langs laten komen. Nou die stond vandaag alweer op de stoep.ik ben nog steeds niet tevreden

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 9 October 2021, 12:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Even een email sturen naar KPN Netwerk, dat zijn wel collega’s van de KPN’ers die hier actief zijn, maar er is niet echt een directe lijn. 

https://www.kpnnetwerk.nl

En het voordeel van deze KPN (net als KPN zakelijk trouwens), ze hebben Email, 

Dat contract is trouwens weer van deze KPN, misschien gaat die medewerker die geweest is wat doen, want er zijn wel informele lijnen. 

 

@Ria s U bent niet verplicht een abonnement af te sluiten omdat men die glasvezelkabel in uw woning heeft afgemonteerd, dit is een gratis aansluitpunt waar u gebruik van kunt maken, niets moet.

@Ria s . 's Weekends is hun klantenservice gesloten maar je kunt wel mailen of een berichtje via Facebook achterlaten.

https://www.kpnnetwerk.nl/service-en-contact/

Ik ga er van uit dat ze jouw klacht serieus gaan oppakken. 

Nou Erwin vergeet het maar hoor. Ik heb al meer dan een week geleden een mail gestuurd maar er komt geen enkele reactie. voor de goede orde Er hoeft niemand meer langs te komen om een abonnement af te sluiten.

Ria