Vraag

Onverwachtse wijziging ingangsdatum televisie en internet

  • 1 January 2020
  • 2 reacties
  • 116 keer bekeken

Beste KPN,

Zojuist hebben we een abonnement voor Tv & Internet afgesloten die maandelijks opzegbaar is. Hierbij stond dat de ingangsdatum 7 januari 2020 zou zijn (snelst mogelijk). Heel fijn, aangezien we deze maand internet nodig moeten hebben voor studie.

Vervolgens na 5 minuten ontvangen we een mail met onze orderbevestiging, hierin staat dat de ingangsdatum pas op 3 februari zal zijn! Telefonisch contact gehad met de klantenservice waarin werd verteld dat de ingangsdatum op de website niet gegarandeerd kan worden. Waarom staat het er dan bij? Ontzettend slecht dat dit op de website bij het afsluiten niet vermeld wordt! 

Nu zitten wij een maand zonder internet en televisie wat echt niet kan. We kozen voor KPN vanwege het maandelijks opzegbaar, maar we hadden achteraf gezien beter een andere kunnen kiezen...

Hoe kan dit worden opgelost? 

 

Met vriendelijke groet,

GiesMinou


2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @GiesMinou Het spijt me van harte om te horen dat daar onduidelijkheid over is ontstaan. Maak je wellicht gebruik van onze overstapservice? Ik heb je gegevens niet bij de hand, maar ik kijk graag naar hoe het zit. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @GiesMinou Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd in dit topic. Ik hoop van harte dat het probleem nu is opgelost. Als je toch nog hulp nodig hebt, dan lees ik het graag. 

Reageer