Beantwoord

Op zoek naar goed aanbod van KPN

  • 15 June 2020
  • 5 reacties
  • 106 keer bekeken

Beste,

De einddatum contract is al enige tijd verlopen en ik constateer dat ik een veel aantrekkelijker aanbod elders kan krijgen. Doet KPN me een voorstel om te blijven of kan ik met inachtneming van de maand opzegtermijn beter vertrekken?

 

Ik hoor graag van jullie voor me kunnen betekenen.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Bart_ 23 June 2020, 10:28

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Inloggen op MijnKPN, daar kunt u kijken hoe u met Hussel uitkomt.

Badge +19

Als de prijs voor u het belangrijkste is en u het gedoe er om heen niet erg vind is overstappen de beste optie. Overigens wordt er hier op het forum niets met prijzen gedaan.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Snokker Natuurlijk hopen we van harte dat je klant bij ons wilt blijven en zoals hierboven al is aangegeven, het kan de moeite waard zijn om over te stappen naar een nieuwe abonnementsvorm die wellicht beter aansluit bij je huidige situatie. Maar buiten een welkomstaanbieding, die jij als nieuwe klant ook gehad zult hebben, doen we niet een specifieke verlengaanbiedingen of extra kortingen. We willen onze diensten leveren tegen eerlijke prijs en we investeren in de langere termijn. Er zijn natuurlijk genoeg mogelijkheden om te besparen, als je kijkt naar de voordelen die de Hussel-abonnementen met zich meebrengen. Daar heb je meer aan dan aan een eenmalige korting. 

Beste KPN moderatoren, dank jullie voor jullie antwoorden. Het is duidelijk dat KPN geen trouwe klanten beloond maar liever dit in het binnen halen van nieuwe stopt. Jammer maar dat is dan zo. Ik ben inmiddels door een andere partij benadert en ga in op het aanbod. Hopelijk kan KPN iets met de feedback en realiseert het zich dat vasthouden goedkoper is dan binnenhalen.

Dank voor de jaren goede kwaliteit.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Snokker, jammer dat je bij ons gaat vertrekken maar als je elders een aanbod hebt ontvangen dat beter bij je huidige wensen past, begrijp ik dat uiteraard heel goed!

Mocht je op een later moment weer klant bij ons willen worden, dan ben je natuurlijk meer dan welkom :smiley:

 

Reageer