Beantwoord

OpenVPN

  • 8 February 2019
  • 3 reacties
  • 461 keer bekeken

Hallo, ik heb op mijn Synology NAS een OpenVPN server draaien. Helaas krijg ik dit niet werkend met de Experia Box v10a via poort 1194 UDP. Ik ben er vrij zeker van dat de OpenVPN server correct is geconfigureerd omdat intern ik wel verbinding kan maken. Enig idee of er problemen zijn met de Experia Box v10a?
icon

Beste antwoord door wjb 8 February 2019, 22:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Heb je een port-forwarding van UDP poort 1194 naar het IP adres van de NAS staan.
Een vervelende bug in de V10A is dat de eerste (paar) port-forwarding spontaan overschreven worden, dus maak één of twee dummy port-forwardings en dan pas de port-forwarding voor OpenVPN.
Dank! Ik kom er nu achter dat vanaf de 10de port forwarding die ik toevoeg dit niet werkt. Een bug in de Experia Box 10a...! Hopelijk wordt dit snel gefixt @Kpn
@Warsillar : Er komt een update aan van de firmware. Ik weet dat dit issue bekend is bij de developpers en spreek de hoop uit dat je na die update geen problemen meer hebt. Wanneer de update exact komt, kan ik helaas nog niet zeggen.