Beantwoord

Opgelicht

  • 11 May 2020
  • 10 reacties
  • 422 keer bekeken

Ik ben opgelicht door een van uw medewerkers van de opzeggingafdeling,  door mijn vaste aansluiting te verlengen onder valse voorwendselen. De aanbieding die meneer me telefonisch deed klopt niet toen ik de e-mail kreeg met de bevestiging. Ik had de desbetreffende meneer toen aan de telefoon en gaf direct aan dat dit niet zo was afgesproken. Meneer vond dat hij mij goed had geholpen en dat ik niet zo moeilijk moest doen.

Ik zit nu al 5 dagen in een pakket waarin in niet wil zitten met de helft van mijn internetsnelheid, (heel handig als je thuis werkt!!!!), mijn pluspakket er niet meer bij en voor maandelijks bedrag waar niks van klopt. Ik heb jullie herhaaldelijk heb gevraagd om een annulering  en dit kan niet geven jullie aan terwijl er toch een wettelijke bedenktijd is van 2 weken waarop je terug kan komen . Ik heb woensdag mijn klacht direct bij jullie neergelegd en ik vrijdag gebeld wat de status was en ook een e-mail gestuurd als reminder en ook vandaag weer. Maar heb geen enkele reactie! Oplichting is een strafbaar feit en ik ben door jullie opgelicht en zou het heel fijn vinden als ik hier vandaag nog een reactie op ontvang.

 

Petra

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 16 May 2020, 11:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Hoi @Petra 37 . Welkom op het forum.

Wat een nare geschiedenis. In de regel heb je 14 dagen bedenktijd. Soms is het alleen niet mogelijk om weer terug te gaan naar een oude propositie omdat die, zodra je bent overgestapt, niet meer leverbaar is. In dat geval is het wel netjes om het nieuwe abonnement beter af te stellen. 

De feiten ken ik echter nog niet, dus dit is voorlopig speculeren. Ik begrijp dat je een klacht hebt ingediend? Doorgaans duurt het even voordat je hier een reactie op krijgt. Heb je die ondertussen gehad?

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.

Badge

Ik ben zojuist opgelicht door een 0909 nummer. Kan ik zorgen dat het geld wat ze ermee verdient hebben storneer?

Badge +19

Wat is er gebeurt?

Badge

Ik zag op Facebook dat je wegens het jubileum van de Efteling gratis kaarten kon winnen. Daarvoor moest ik via dat 0909 nummer een aantal vragen beantwoorden. Kosten 1 euro per minuut. Ik dacht laat het vijf euro kosten, dan kunnen mijn kinderen met kleinkind mooi naar de Efteling. Die vragen duurde achteraf 50 minuten. En aan het eind werd de verbinding verbroken. Heel dom achteraf. Nu vraag ik mij af of ik kan voorkomen dat ze die 50 euro krijgen.

Nee, dat ga je niet voorkomen, de provider moet die kosten afdragen.

Nu schijnt de provider er wat mee te moeten doen van de ACM, kom je er samen niet uit kun je het melden bij de ACM, vreemd is wel dat de voorloper van de ACM, de OPTA de providers heeft verplicht die kosten te innen en af te dragen aan de nummer houders, en de provider heeft dus geen bevoegdheid die de ACM wel heeft.

Badge

Mijn provider is kpn. Maar daar kom  je bijna niet mee in contact.

Badge +19

Dat zal helaas niet lukken.  Trap er nooit meer in aub. Bij overal waar u gratis ziet staan moeten alle alarmbellen bij u afgaan. Het ziet er zo mooi uit maar het is bijna altijd nep.

Daar staat het nodige, ga maar nergens vanuit en dat het een gevalletje ACM word.

KPN moet afdragen en zou jou moeten compenseren, ik zie dat niet zomaar gebeuren.omdat niet KPN je gelokt heeft maar je hebt uit vrije wil gebeld.

Reputatie 7
Badge +7

Advertenties op Facebook zijn zowiezo erg vaag en niet te vertrouwen, zeker niet als het woord ‘gratis’ aan te pas komt...