Vraag

Opleverdatum aansluiting steeds opgeschoven

  • 8 August 2023
  • 4 reacties
  • 48 keer bekeken

Op 22 juni ben ik aangesloten op glasvezel. Helaas kan mijn abonnement bij KPN (die ik op voorhand in februari heb afgesloten) niet geactiveerd worden omdat er volgens KPNNetwerk een kruising van kabels is. Ik wacht nu al anderhalve maand op het herstellen van deze fout. Ondertussen zie ik in mijn status dat ik volgend jaar maart/april wordt aangesloten. Als dit niet zo ernstig was zou ik me kapot lachen om dit amateurisme van KPNNetwerk. Misschien kan KPN wat lobbyen.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@Hilko45 dat is niet de bedoeling. En volgend jaar is wel erg ver weg. Ik help je hier graag bij. 

Wel heb ik daarvoor nog wat gegevens van je nodig. Wil je je profiel invullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Zou je daarbij ook willen laten weten of er op dit moment duidelijke afspraken zijn over het verloop van de aansluiting?

Ik heb de persoonlijke gegevens bijgewerkt.

KPNNetwerk heeft mij laten weten dat ze geen datum hebben wanneer de fout wordt hersteld.

Reputatie 7
Badge +17

@Hilko45 ik heb voor je naar de levering gekeken. Ik heb alleen niet echt iets toe te voegen. Ik was voornamelijk op zoek naar iets aan onze kant dat voor meer vertraging zou kunnen zorgen. Maar dat is er niet. Het is toch echt wachten op de aannemer die het glasvezel komt aanleggen. 

 

Ok. Bedankt voor de moeite.