opwaarderen noodpakket

  • 18 January 2021
  • 8 reacties
  • 34 keer bekeken

Reputatie 1

Goedenavond,

Afgelopen vrijdag rond 14u heb ik gebeld om mijn noodpakket op te waarderen. Nu, maandag 18.30, staat het er nog niet bij. Vanmorgen nog contact gehad, het zou er vandaag bijkomen. Ik moet thuiswerken en de hele dag zoom aan hebben staan, dus ik hoop dat ik dit morgenochtend wel direct met de WiFi van het noodpakket kan doen en niet met mijn telefoon…

Groet rozemarijn 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @RozemarijnvE, welkom op het forum! De bundel zou in principe altijd de eerstvolgende werkdag toegekend moeten worden.
Ik kijk graag even mee. Kun je ook het klantnummer van het thuis abonnement invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Reputatie 1

Hoi Thomas,

Ik heb iets aangevuld, hoop dat je hier iets mee kunt.

Groetjes Rozemarijn

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor de gegevens @RozemarijnvE, ik heb het dossier gevonden en zie dat de bundel vandaag ook opgewaardeerd moet zijn. Ik kan het thuis abonnement en de verhuizing/bestelling alleen zo niet terugvinden. Heb je daar ook iets van een klantnummer  of ordernummer van?

Reputatie 1

Ik heb iets aangevuld in m'n profiel.

Reputatie 7
Badge +20

Yes, bedankt. Ik heb de order inderdaad gevonden en de collega's achter de schermen gevraagd om meer informatie. Ik heb ook de bundel opgewaardeerd. Deze zou dadelijk actief moeten zijn!

Reputatie 1

Super fijn! Bedankt! Als er nog meer uitkomt van de collega's achter de schermen dan hoor ik het wel weer :-)

Reputatie 1

Goedemiddag,

Kan ons noodpakket worden opgewaardeerd?

Vriendelijke groet en fijne avond,

Rozemarijn 

*Admin: samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @RozemarijnvE, via het forum kan het soms helaas even duren voor je een reactie hebt van ons. Ik heb een nieuwe bundel voor je aangevraagd en aan de verschillende dossiers toegevoegd hoe we dit het makkelijkst kunnen doen. In het vervolg kun je hierover het handigst met ons bellen op 0800-0402. Mijn collega's daar kunnen hem dan ook voor je opwaarderen.