Beantwoord

Opzegdatum uitstellen

  • 23 August 2020
  • 3 reacties
  • 94 keer bekeken

Reputatie 1

Mijn internet/tv is opgezegd per 18 september (ik maak geen gebruik van overstapservice, ik heb zelf opgezegd). Kan ik deze opzegdatum een paar dagen laten opschuiven naar 23 september?

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 23 August 2020, 12:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Dee18. Je kan hiervoor het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice op het nummer 0800 0402 of chatten. Zij hebben de mogelijkheid om jou door te verbinden met de afdeling contract. Deze afdeling kan voor je uitzoeken of deze mogelijkheid er is. 

Reputatie 1

Ga ik doen, dank je wel Viksah!

Reputatie 7
Badge +21

@Dee18 Graag gedaan!:blush: