Beantwoord

Opzeggen oude provider is niet gebeurd

  • 26 July 2020
  • 2 reacties
  • 272 keer bekeken

Goedenavond. 
Ik zie dus net pas dat jullie mijn vorige provider moet hebben opgezegd.  Mijn vorige provider was Ziggo. Graag hoor ik waarom dit niet is gebeurd. Betaal

nu al 5 maanden voor Ziggo voor niks. 

Groeten Cissy Luijben

 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 26 July 2020, 20:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Cissyluijben, welkom op het forum. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Reputatie 7
Badge +24

@Cissyluijben, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.