Vraag

Opzeggen: verkeerd geïnformeerd

  • 4 January 2021
  • 7 reacties
  • 111 keer bekeken

Reputatie 1

word hier zo moe van krijg maar geen respons ben 16 jaar klant maar dan neem ik hussel op mijn mobiels en thuis met de toezegging van de jonge dame dat mijn pluspakket gratis bleef.dus niet terug draaien kon niet meer en zat er dus voor een jaar aan vast.niet mijn fout maar door de jonge dame.gelukkig loopt alles in feb af.kan ik eindelijk overstappen met met internet en tv thuis plus mijn 3 mobieltjes! had kpn nou gezegd sorry het is niet u schuld u bent fout geïnformeerd wij draaien het terug voor u.kan er erg slecht tegen als iemand een fout maakt en ik de rekening mag betalen!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Badge +12

Hallo @mikeyp , die verkeerde voorlichting is/wordt inderdaad vaak gegeven. Hierover is al meerdere keren geplaagd maar op een of andere manier krijgt KPN het niet voor elkaar hun mensen goed op te leiden en tijdens gesprekken de waarheid te laten vertellen. Jammer en teleurstellend want de klant is hiervan de dupe. Eenmaal op Hussel is het niet mogelijk om terug te gaan naar de situatie. En daar ben je mooi klaar mee als je dat geld kost. Enige hoop is een moderator die wellicht iets voor je kan betekenen. Heb je enig bewijs dat je verkeerd bent voorgelicht? Door drukte kan het een tijd duren voordat er een moderator reageert (meerdere dagen). Je kunt alvast alle gegevens (ook privé-gegevens) invullen in je profiel. Wij (klanten) zien die privé-gegevens niet. Een moderator wel.

 

Reputatie 1

wat voor bewijzen heb het per telefoon geregeld! en bij kpn weten ze hier ook van maar ze kunnen niks voor mij betekenen.tja wat dan te doen ben maar een enkele klant maar wel al 16 jaar.opzeggen geeft mij voldoening maar kpn zal het worst wezen! heb goede ervaring met kpn maar dit steekt heb verschillende goede comments gegeven over kpn en ja dan krijg ik een bedankje! kom nu ook maar over de brug met een mooi aanbod voor 2021 anders ben ik weg.helaas!

Badge +12

Ik snap je frustratie maar zoals gezegd, wacht even op een moderator. Ik ben ook een klant, net als jij en ik kan het dus niet voor je oplossen.

Reputatie 1

zal ik doen.heb het pluspakket zelf al uitgezet.en nu ziggo sport nog zo lang als er geen f1 is.gaan mijn opnames van ziggo sport ook verloren? heb er toch voor betaalt en dat kpn bepaalt dat na een jaar opnamens worden gewist snap ik ook niet als mijn cloud vol is bepaal ik zelf wel wat weg kan.het word weer tijd voor een eigen recorder dan kan ik opname ook afzeggen.prima idee! en terug kijken kan er dan ook af! zo wordt het plaatje even goedkoper met dank aan kpn word je creatief!

Badge +12

Dat van die Ziggo-opnames weet ik eerlijk gezegd niet.

Reputatie 1

nou sledgehammer ben nu snel nog ff de docu van max aan het kijken mocht het wel uit mijn lijst van opnames verdwijnen weet ik genoeg in ieder geval weer een nieuwe home cinema set.ben alles kwijt na een brand maar komt goed! en dan zien wat ik volgende maand doe met kpn.neem nu wel elk gesprek op! dank voor je hulp!gr mikey.mike the pike!

Reputatie 7
Badge +30

Beste @mikeyp, wat jammer om te lezen dat je zo verkeerd geïnformeerd bent! Het klopt wat hierboven gezegd wordt: als je eenmaal over bent naar Hussel, kan ik je niet weer terugzetten naar je oude pakket helaas. Ik kijk graag met je mee naar wat er gebeurd is en of ik nog iets voor je kan doen. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer?