Opzegging doorgegeven, krijg toch een factuur

  • 9 January 2021
  • 2 reacties
  • 21 keer bekeken

Hallo bij mij gebeurd het nu precies hetzelfde, heb 17 oktober mijn abbonement opgezegd dat 6 januari stopte en krijg alsnog een factuur van 6 Jan tot 6 febr, zou daar ook wel duidelijkheid over willen hebben

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7

Hallo @WAAR BLIJFT MIJN SAMSUNG TV, dat klinkt alsof de opzegging en de factuur elkaar gemist hebben. De factuur is al aangemaakt voordat die wordt verstuurd, als de opzegging op 6 januari is uitgevoerd was de factuur op dat moment al aangemaakt. In dat geval zal je volgende maand nog een factuur ontvangen, waarop de kosten die in rekening gebracht zijn na 6 januari worden vergoed, Heb je een bevestiging gekregen van de opzegging en is die afgerond? Dan zal het zo gaan zoals genoemd. 

Voor de zekerheid kan ik het voor je nakijken als je wilt, in dat geval kan je me een seintje geven en je forumprofiel volledig invullen. 

Reputatie 7

Ik heb geen reactie van je gezien, maar op je profiel zie ik wel gegevens staan. Daarmee heb ik gekeken en zo te zien is de opzegging op 6 januari ingevoerd en zal deze op 5 februari worden uitgevoerd. Als het goed is heb je daar begin deze maand ook een bevestiging over gehad, waar die data in staan. Klopt dat?