Vraag

Opzegging niet verwerkt

  • 29 October 2020
  • 2 reacties
  • 12 keer bekeken

KPN blijft nalatig met verwerking van de opzegging . Per 14 aug mijn internet tv en huistelefoon gestopt . Daarvan heb ik een bevestiging gekregen . Toch een rekening gekregen voor september en oktober . Contact gehad met KPN en zij vertelde mij dat er its foyt gegaan was de opzegging was niet verwerkt maar dit zou de volgende maand verrekend worden . Nu 29 oktober weer een nieuwe rekening gehad en KPN is zo overbelast niet bereikbaar . Ik heb het gehad met de financiële verwerking van KPN met vriendelijke groet Pieter 

klantnr (...)

 

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Pieter vermeer, welkom op het forum!

Sorry dat ik zo laat op jouw topic reageer. We hebben het heel druk waardoor ik niet eerder kon reageren helaas.

Jammer dat je jouw abonnementen wilt opzeggen. :pensive:  Nog vervelender vind ik het om te lezen dat dit maar niet lijkt te lukken. Aangezien ik wat later reageer ben ik benieuwd of het inmiddels allemaal is gelukt met de opzegging? Als dat niet is gelukt en je graag wil dat ik vanuit hier met je meekijk naar de situatie, laat het me dan gerust weten. Zou je dan ook je gegevens (postcode, huisnummer, 06-nummer, geboortedatum) in je profiel willen invullen en mij hier een seintje willen geven zodra dat is gebeurd?

Reputatie 7
Badge +10

@Pieter vermeer  Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!

Reageer