In november 2016 heb ik mijn abonnement op KPN Internet Thuis opgezegd. Ik heb daar keurig een bevestiging van gekregen dat ik mijn opzegging is aangekomen. Enkele weken geleden was ik in de gelegenheid om enkele van mijn lopende Mobile contracten van KPN te verlengen. Daar stuitte ik op een abonnement dat niets te maken had met mobiele telefonie. Het bleek het abonnement te zijn van Internet Thuis (dat ik dus in 2016 al had opgezegd!!). Elke maand is er tot op hedenca 40 euro van rekening afgeschreven. Na een hele serie telefonisch contact is er een klacht aangemaakt en is er mij gevraagd om bewijs te leveren van de bevestiging van de opzegging. Laat ik dat nou net nog hebben. Dat gaat goedkomen denk je dan.
Vanmorgen ben ik gebeld dat KPN de helft van het bedrag (ruim 1900,-- euro) wil crediteren om de reden dat ik zelf ook in de gaten had moeten houden dat KPN haar werk doet!? Wat een onzin. Ik ben al jaren abonnee en het grote KPN doet nu zo moeilijk? Geef gewoon terug wat je onterecht hebt afgeschreven!
Casper
Beste antwoord door Bart_
Bekijk origineel