Beantwoord

Opzegging per 25 mei, toch nog facturen vanuit KPN

  • 22 June 2022
  • 1 reactie
  • 29 keer bekeken

Hallo,i k zit met het zelfde probleem heb in april opgezegt kreeg een mail dat de eind datum 25 mei is krijg ik nog een rekening over 1 juni tm 1juli,heb div verse keren gebeld maar blijkt nogal dat ze het niet snappen.

kreeg de doos vandaag binnen met de opdracht om 2 tv ontvangers en de modem terug te sturen maar ik heb maar 1 tv ontvanger en betaal daar ook voor maar,door de jaren heen wel voor 2 betaald ?

Ben benieuwt of ik het exstra geld wat ik daar voor betaald heb al die jaren terug krijg?

Met vriendelijke groet,Dhr.J.Boersma

 

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 25 June 2022, 17:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @jelle57 en welkom op ons forum! Begrijpelijk dat je verbaasd opkijkt als je een factuur binnen krijgt na de opzegging. Dat kijk ik voor je na, zou je hiervoor je postcode + huisnummer, de naam en geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN (onder persoonlijke opmerkingen) in je forumprofiel willen zetten? Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kan ik uitzoeken hoe het zit met de opzegging en de factuur. 

Wat de tweede ontvanger betreft, als die in je abonnement zit en dit is niet aangepast kan het geld daarvoor niet teruggestort worden. We weten niet welke apparatuur je wel en niet gebruikt, dus het is daarin je eigen verantwoordelijkheid om bij te houden of je abonnement klopt qua wat je gebruikt. Als je de ontvanger nu niet meer in huis hebt dan kun je de apparatuur terugsturen die je nog wel hebt. Dat is geen probleem!Â