Beantwoord

Opzegging Ziggo abonnement na overstap naar KPN

  • 28 April 2020
  • 3 reacties
  • 100 keer bekeken

Ik ben overgestapt van ziggo naar kpn. Zegt kpn ziggo op?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid​​

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 3 May 2020, 19:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +22

Beste @TKaster60 

Als je gebruik gemaakt hebt van de overstapservice dan wel. Heb je dat ook gedaan toen je bij KPN een abonnement hebt aangevraagd?

Reputatie 7
Badge +20

Welkom bij KPN en op het forum @TKaster60 :slight_smile:

Wat @Dennis Schreve aangeeft klopt als een bus; als je bij het bestellen van je KPN abonnement aan hebt gegeven dat je gebruik wilt maken van onze overstapservice en aan hebt gegeven dat je een abonnement hebt bij Ziggo, dan zorgen wij er voor dat je abonnement daar beëindigd wordt op de dag dat het KPN signaal actief is geworden.

Als je bij ons alleen een aanvraag in hebt gediend en ons niet hebt laten weten dat je al een lopend abonnement bij Ziggo had, dan zullen wij geen opzegging door hebben gegeven aan Ziggo en zal er niets met dat abonnement gebeuren tenzij je zelf opzegt. In dat geval, kunnen wij dit ook niet achteraf nog doorgeven en wil ik je aanraden om contact met Ziggo op te nemen om de opzegging zo snel mogelijk door te geven!

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!