Beantwoord

Opzegtermijn

  • 9 January 2020
  • 2 reacties
  • 180 keer bekeken

Hallo vraagje wat is het opzegtermijn voor tv en internet ik heb namelijk een mooie aanbieding gezien waar ik stukken goedkoper ben en gaat over de zelfde lijn als die van jullie. 

Ik ben al jaren lid bij jullie dus hoop dat het niet lang duurt want de actie van de ander provider loop tot 29 januari. 

Alvast bedankt 

Roland 

icon

Beste antwoord door Anonymous 9 January 2020, 13:13

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo @Rolandvld , als je contractvrij bent heb je een maand opzegtermijn en kun je voor 29 januari de deal sluiten die dan een maand later ingaat.

Als je ook nog een vast telefoonnummer hebt maak dan gebruik van de overstapservice bij de nieuwe provider, dan behoud je je vaste telefoonnummer.

Succes.

 

Reputatie 7

Hey @Rolandvld, welkom op het KPN forum. Jammer dat je erover denkt om ons te verlaten :cry: Je vaste abonnementsprijs kan ik niet aanpassen. Is dat de reden dat je naar een andere provider gaat? Of kan ik nog iets voor je betekenen waardoor je blijft? 

Verder klopt de uitleg van Jan-D, als je contractperiode is verlopen, ben je contractvrij. Je hebt dan een opzegtermijn van een maand. Je kunt overstappen met een overstapservice, mits de provider dat ondersteunt.  

Reageer