Beantwoord

Oranje lampje WiFi versterker

  • 26 September 2020
  • 3 reacties
  • 1288 keer bekeken

Hallo,

Op de  wifiversterker (dualband) blijft het oranje lampje vast branden, het wps lampje is gewoon blauw en de wifi

doet het ook.  Hoe krijg ik het oranje lampje ook weer blauw, zoals normaal? Uit- en aanzetten werkte helaas niet, en ook niet resetten. 

ALs iemand het weet, dan hoor ik het graag.

Alvast dank.

icon

Beste antwoord door Sjoerd72 1 October 2020, 17:41

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Sjoerd72. Van harte welkom hier. Even om te checken of ik je goed begrijp: het power-lampje op de WiFi-versterker brandt oranje? Als dit blijft branden, betekent dit dat de installatie nog niet is voltooid. Wil je eventueel eens een foto van de adapters maken? Als ik het goed begrijp, heb je de WiFi-versterker ook al gereset. Heb je de kabel tussen de Experia Box en de WiFi-versterker al eens vervangen? 

Hoi Natasja, dank voor je info. Ik las dat ook van het oranjelampje. Het is inmiddels gelukt, het is weer blauw, maar doordat we de wps knop indrukten tegelijk met de Xperiabox beneden. 
 

Toch dank voor je reactie!

Sjoerd

Reputatie 6
Badge +9

Fijn dat het is opgelost, @Sjoerd72. En goed dat je hier de oplossing ook even deelt. Dan hebben andere forumgebruikers er mogelijk ook iets aan. :slight_smile:

Reageer