Beantwoord

oud KPN abonnement overzetten naar Hussel

  • 8 November 2020
  • 1 reactie
  • 68 keer bekeken

Goedemiddag,

 

We hebben al vele jaren een KPN abo. Nu was ik opzoek naar wat anders, met als belangrijkste reden, dat we een Spotify Duo abo willen.

We hebben nu het volgende:

We willen dit mogelijk omzetten naar een nieuw abonnement, maar ben bang dat we een aantal functies verliezen, of duurder uit gaan zijn.

De eisen van het nieuwe pakket zijn:

Iets meer internet snelheid als huidige 80 MB, 2 TV-ontvangers, Pluspakket, Spotify Duo (of anders via spotify afsluiten) Ziggo Sport pakket, opnemen pakket, voordeel op mobiele telefoon (KPN Compleet).

Wat zijn de optie welke we hebben bij KPN?

 

Groetjes

Niels

icon

Beste antwoord door Loes_ 13 November 2020, 10:00

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +6

Hoi @Nylez , Bedankt voor je berichtje en goed dat je even aan de bel trekt. Sorry dat ik er nu pas aan toe kom. Dat heeft te maken met de drukte. 

 

Bovenstaande wensen kun je invullen in onze KPN shop om te zien hoeveel je maandelijks kwijt zou zijn. Mocht je graag een aanbieding willen dan kan ik dat helaas niet via deze weg voor je regelen. Je kunt dan het beste even telefonisch contact met ons opnemen via 0800-0402. Als je inspreekt dat je graag een medewerker wil spreken dan verbinden wij je door. Ik hoop dat je hiermee verder kunt en dat mijn collega's een mooi aanbod kunnen doen :)

Reageer