Beantwoord

Oud modem vervangen

  • 14 March 2020
  • 5 reacties
  • 3508 keer bekeken

Wij ondervinden de laatste tijd vaak storingen bij onze wifi en hebben dan voor een half uur geen wifi en daarna weer internet zonder problemen. Ons modem is nog een speedtouch, erg oud dus, ik geloof zelfs al 12 jaar oud. Nu zouden wij graag een nieuw modem willen in de hoop zo van de problemen af te komen en misschien een groter bereik met de wifi te krijgen. Ik vraag mij dus af of het mogelijk is om het modem om te ruilen? 

icon

Beste antwoord door Susan_ 15 March 2020, 10:24

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @Carien met slechte wifi 

Lukt het omruilen met de omruil tool ?

Welkom @Carien met slechte wifi 

Lukt het omruilen met de omruil tool ?

Nee, dat had ik al geprobeerd 

Reputatie 7
Badge +21

Tja, een Speedtouch is inderdaad rijp voor het museum, de omwisseltool kent dat model al niet meer.

Bel KPN klantenservice 0800 0402 (gratis), dan heb je ws. begin komende week al een nieuw modem.

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Carien met slechte wifi, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

12 jaar, zo dat is al een tijdje! De speedtouch is inderdaad al wel een verouderd model, en ik kijk graag met je mee of we deze kunnen gaan omruilen. Heb je het nog niet via onze telefonische klantenservice geregeld, vul dan even je Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer en klantnummer. Verder ben ik benieuwd hoeveel van de 4 gele poorten van de Experia Box je in gebruik hebt! Zijn dit er 2, 3 of alle 4? 

Ik hoor graag van je! :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +21

@Carien met slechte wifi, ik heb geen reactie meer gehad. Heb je jouw Experia Box inmiddels al ingewisseld voor een nieuwere variant?

Reageer