Vraag

Oud Telfort abonnement word niet overgezet naar galsvezel

  • 4 December 2020
  • 3 reacties
  • 68 keer bekeken

Mij Blauw aan het ergeren aan KPN

Gisteren Glasvezel aansluitpunt aan laten leggen in mijn woning. Blijkt het alleen om aansluitpunt te gaan.

Wil ik als oud Telfort klant (nu dus KPN) ook hiervan gebruik maken moet ik eerst een KPN abonnement af gaan sluiten.

De firma volksverlakkerij &co

Gisteren gebelt laat dame mij weten dat men nog contact op gaat nemen voor verdere aansluiting. Vandaag door alle onduidelijke communicatie op internet toch nog eens gebeld.

Geeft een meneer me gewoon bericht dat ik eerst mijn abonnement over moet gaan zetten  in een kpn abonnement voordat ik er gebruik van kan gaan maken.

Voel me redelijk in het ootje genomen door KPN.

Ga mee met overname van Telfort, Ga mee met aanleg glasvezelpunt in mijn woning, En dan komt de aap uit de mouw ik moet dus volwaardig abonnement van KPN nemen . Ik als trouw Telfort klant moet dan lezen dat voorheel de telfort adsl klanten gratis werden overgezet op glasvezel. En nu zou dat niet meer kunnen. Super vreemd vooral omdat ene medewerker aangeeft dat het wel kan een een ander weer niet.

Blijf dus maar gewoon op adsl zitten en ga misschien zelfs mijn contract wel opzeggen

Boze klant M.J.Klemann Zwolle


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Wat is uw snelheid op uw huidige aansluiting? Wat zegt deze site over uw adres? 

https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl

Ligt deze snelheid lager dan de snelheid van uw abonnement? 

Verder weet ik het niet helemaal precies. Wat ik hier en daar in de topics er van begrijp had Telfort gescheiden abonnementen voor DSL en glasvezel. Een Telfort klant die over wilde op glasvezel moest ook een glasvezelabonnement afsluiten. Misschien koste dat evenveel dan een ADSL abonnement, en de overgang zou je dus kunnen betitelen als gratis. Maar een nieuw abonnement was wel een feit.

Reputatie 7
Badge +10

@Marius Klemann Gewoon opnieuw bellen en aangeven dat je de “drager” gewijzigd wilt hebben van DSL naar Glasvezel.

Dit kan zonder verlenging  van je abonnement of aangaan van een nieuw contract, sterker nog, bij wijziging van de “drager” blijft de prijs gelijk.

Laat je dus niet misleiden of met een kluitje in het riet gestuurd worden!

Thnxxx speedmaster