Vraag

Oude provider is nog niet opgezegd

  • 9 October 2020
  • 4 reacties
  • 76 keer bekeken

Ik heb per 15 mei glasvezel via KPN. Nu zie ik tot mijn schrik dat de oude provider in de tussentijd steeds is doorloopt. KPN had mij toegezegd deze voor mij op te zeggen. Hoe zit dit nu? Petra


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +19

Leidend in dit ge al is de orderbevestiging.  Staat daarop dat je gebruik maakt van de overstapservice.  Laat even weten wat daar staat. 

Ik heb de orderbevestiging nagekeken en ergens gevonden dat het idd niet gedaan zou worden. Zelf was ik wel in de overtuiging dat ik dit aangegeven had. Uiteindelijk gaat het er op neer komen dat ik 5 maanden dubbel heb betaald. (terwijl ik bij een dochter van KPN, online.nl zat). Komt er op neer waarschijnlijk dat ik beter de kleine lettertjes had moeten lezen….:frowning2:

Ik heb de orderbevestiging nagekeken en ergens gevonden dat het idd niet gedaan zou worden. Zelf was ik wel in de overtuiging dat ik dit aangegeven had. Uiteindelijk gaat het er op neer komen dat ik 5 maanden dubbel heb betaald. (terwijl ik bij een dochter van KPN, online.nl zat). Komt er op neer waarschijnlijk dat ik beter de kleine lettertjes had moeten lezen….:frowning2:

Hallo @Petra - Nijmegen , en nu snel even online.nl opzeggen.

Dit kon alleen maar zo fout gaan omdat je eerst een DSL-aansluiting had en nu een glasvezelaansluiting, daarom kunnen die verbindingen naast elkaar blijven bestaan.

Was je van glas naar glas of van DSL naar DSL gegaan had je het meteen gemerkt.

 

 

Ja, online is al opgezegd. Werkje van 3 minuten…Had me veel geld bespaard als ik dat eerder had gedaan.
Maar bedankt met het meedenken

Â