Beantwoord

Oude simkaart

  • 22 July 2020
  • 4 reacties
  • 474 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb een nieuwe mobiel met abbonnement en nieuwe simkaart. Mijn oude mobiel werkt nog met de oude simkaart.

Hoe kan het dat deze oude sim nog werkt op de wifi?

Nu vroeg ik mij af of ik nu de oude simkaart moet deactiveren of iets dergelijks? 

Zijn er kosten verbonden als ik de oude mobiel met oude sim gebruik?

Moet de oude simkaart uit de oude mobiel gehaald worden. De nieuwe is reeds in gebruik. De oude staat nog aan..

 

 

icon

Beste antwoord door RBxx 22 July 2020, 14:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Miekielein 

Als je abonnement en nummer overgegaan zijn naar je nieuwe toestel en nieuwe simkaart, dan is de oude simkaart vanzelf gedeactiveerd. Bellen met je oude toestel zal niet meer lukken.

WiFi is een locale verbinding die geen simkaart nodig heeft. Dat werkt zelfs als er geen simkaart in het toestel zit. Kosten kan je dan niet meer maken.

Reputatie 1

Dank je, voor je duidelijke antwoord Ruud, Top!

Reputatie 1

Hallo @Miekielein 

Als je abonnement en nummer overgegaan zijn naar je nieuwe toestel en nieuwe simkaart, dan is de oude simkaart vanzelf gedeactiveerd. Bellen met je oude toestel zal niet meer lukken.

WiFi is een locale verbinding die geen simkaart nodig heeft. Dat werkt zelfs als er geen simkaart in het toestel zit. Kosten kan je dan niet meer maken.

Dank je voor je duidelijke reactie, Ruud, TOP! 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Miekielein, welkom hier. 

Fijn dat alles nu duidelijk is. 

Hallo @Miekielein 

Als je abonnement en nummer overgegaan zijn naar je nieuwe toestel en nieuwe simkaart, dan is de oude simkaart vanzelf gedeactiveerd. Bellen met je oude toestel zal niet meer lukken.

WiFi is een locale verbinding die geen simkaart nodig heeft. Dat werkt zelfs als er geen simkaart in het toestel zit. Kosten kan je dan niet meer maken.

Ook namens mij: Dank je voor je duidelijke reactie, Ruud, TOP! :relaxed: