Beantwoord

Overgang naar KPN EEN en bellen via de FRITZ!Box

  • 28 July 2021
  • 2 reacties
  • 77 keer bekeken

Goedemorgen,

I.v.m. de mogelijke overgang naar KPN EEN (wij hebben meerdere XS4ALL aansluitingen via één rekening) lopen wij tegen het feit aan dat de adviseur aangeeft dat het bellen (via een FRITZBOX 7583) straks mogelijk is maar dat wij wel even nieuwe apparatuur (Yealink W60B basisstation en Yealink W53H DECT handset) moeten aanschaffen.
En dan blijkt een gratis overgang naar KNP ineens 145 euro te moeten gaan kosten.

In mijn optiek is dit onzin. Wij bellen nu ook standaard via de FRITZBOX en hebben daar een DECT handset achter te hangen. De FRITZBOX is zelf een DECT Basisstation !!.

Het zou voldoende moeten zijn op i.p.v. naar de XS4ALL SIP-BOX (wat wellicht ook een KPN SIP-BOX is) naar de KPN SIP-BOX te gaan met de juiste credentials.

Of zie ik dit verkeerd….

Graag jullie reactie.

icon

Beste antwoord door Ik_Combineer 28 July 2021, 11:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ik denk dat je dit beter op het zakelijke forum van KPN kan vragen.

https://zakelijkforum.kpn.com/

Reputatie 7
Badge +12

Dit is inderdaad iets voor het zakelijke forum.
Let er wel op dat bij kpn een je natuurlijk een virtuele telefooncentrale hebt met evt wachtrijen etc. Hierdoor kan je inderdaad niet elk toestel aansluiten en is het niet zo simpel als je denkt ben ik bang.