Beantwoord

Overgestapt naar Youfone, moet ik dubbel betalen?

  • 27 June 2021
  • 2 reacties
  • 80 keer bekeken

Hallo
 

Eind vorige maand ben ik overgestapt van KPN naar Youfone. Mijn abonnement zou/is ingegaan op 24/6. Van KPN kreeg ik dit bericht:

Wij stoppen Hussel Internet 50 Mbit/s als Youfone Support ons laat weten dat u bent overgestapt. Als we uw abonnement stoppen, dan stoppen ook de extra diensten die bij uw overeenkomst hoorden. U ontvangt een paar werkdagen voor de opzegging van uw abonnement een retourdoos. Hierin zitten ook de instructies voor het terugsturen van onze apparatuur.

Is het normaal dat ondanks dat KPN zegt dat ik een paar dagen voor de einddatum een retourdoos krijg en ik deze nu nog steeds niet heb en er geen correspondentie ook meer is geweest na deze email? Vrees dat ik onnodig dubbel betaal zo. Een paar dagen vooraf zou ik immers deze retourdoos dus ontvangen 

icon

Beste antwoord door Anonymous 27 June 2021, 07:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @Mousie je krijgt van KPN nog een keer een eindfactuur omdat je je abo vooruit betaalt en de variabele kosten achteraf. Het verschil krijg je dan terug of moet je bijbetalen. Die retourdoos gewoon even afwachten.

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Mousie 

Je kunt het ook zelf in een eigen doos gratis versturen naar:

KPN
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn

Laat wel duidelijk je adres en klantnummer op een briefje in de doos achter.
Bewaar het trackandtrace nummer wat je van de post krijgt.