Beantwoord

Overgestapt van telfort naar kpn

  • 28 April 2020
  • 7 reacties
  • 94 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Ik ben 5 weken terug overgestapt van telfort naar kpn. Als datum staat nu 11 mei geplanned. Kan iemand mij vertellen dat zodra telfort de lijn afsluit ik direct een kpn signaal krijg. Ik zit namelijk niet graag zonder nu. Ik heb gekozen voor de overstap service van KPN.

Heb trouwens nog geen pakket met experia box en tv ontvangers mogen ontvangen.

Grtz.

icon

Beste antwoord door Anonymous 29 April 2020, 19:13

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Badge +2

niemand ?

Het antwoord op een KPN medewerker kan via het forum wel enkele dagen duren. Als u sneller reactie wilt, kunt u beter chatten of bellen met 0900-0402

Vul in ieder geval vast u gegevens in bij je profiel, zodat medewerkers van KPN weten wie u bent en gerichter antwoord kunnen geven.

Hallo @Frank3523 , als je al een pakket krijgt, krijg je dat binnen 1 week voor de opleverdatum.

 

Reputatie 7
Badge +17

@Frank3523 Ik kan me je voorstellen dat je die vraag stelt. Heb je gekozen voor overstapservice? Dan klopt het inderdaad wat je zegt. Je ontvangt 3 dagen van te voren het installatiepakket. Deze kun je aansluiten op 11 mei (als dit je overstapdatum is ter minste 😉 ). Zodra de Experiabox van ons is aangesloten, wordt je abonnement afgesloten bij TFT en wordt het signaal opgehaald van ons. Je komt dus niet zonder diensten te zitten. Althans, hooguit 1 uur om de Experiabox te laten ‘intrainen’ op het signaal. 

Reputatie 4
Badge +2

Nou de overstap is gedaan vanmorgen om 7 uur was er geen verbinding meer met telfort. Dus mijn eigen router er maar aan gehangen maar dat ging dus niet werken. Toen maar de experia doos gekoppeld en na 10 minuten sprongen alle ledjes op groen. Alleen was mijn gehele config foetsie die ik er al ingezet had. Dus maar weer opnieuw config er in en toen was er weer internet. Vanmiddag nog maar eens proberen om de edgerouter aan de praat te krijgen. Ik mag nu het internet niet meer verbreken. Te veel thuiswerkers.

Heb trouwens geen sms gehad van kpn zoals in de instructie staat. Misschien komt die nog.

Reputatie 7
Badge +17

@Frank3523 Bedankt voor je bericht! Fijn dat je met de Experiabox een verbinding kreeg, zodat er wel gewoon gewerkt kon worden. Is het inmiddels gelukt om de edgerouter aan de praat te krijgen en heb je onze sms nog ontvangen? Laat het maar weten als we hier iets voor je kunnen betekenen.

Reputatie 4
Badge +2

@Frank3523 Bedankt voor je bericht! Fijn dat je met de Experiabox een verbinding kreeg, zodat er wel gewoon gewerkt kon worden. Is het inmiddels gelukt om de edgerouter aan de praat te krijgen en heb je onze sms nog ontvangen? Laat het maar weten als we hier iets voor je kunnen betekenen.

Ja hoor alles werkt zoals het zou moeten. Ook de sms is later op de dag nog binnen gekomen.

Edgerouter werkt ook prima dankzij dit forum en wjb zijn advies.

Reageer