overstap naar glasvezel

  • 23 January 2021
  • 2 reacties
  • 32 keer bekeken

Ik bezit een alles in 1 pakket (basis). Binnenkort word ik overgezet op glasvezel. Klopt het dat ik voor hetzelfde geld lagere download en Uploadsnelheden krijg en dit alleen tegen meerprijs sneller wordt?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Badge +19

Er verandert niets aan je abonnement.  Dus je krijgt de snelheid die bij je abonnement hoort. Dat kan ik de praktijk wel iets anders zijn. Het kan zijn dat je nu een abo hebt met 50 Mbit/s maar dat je snelheid toch wat hoger is. Dat zal met glasvezel niet zo zijn. 50 is dan ongeveer 50. Wel heb je straks meer mogelijkheden tot abonnementen met hogere snelheden. Uiteraard met bijbehorende kosten. 

Reputatie 7
Badge +24

Ik bezit een alles in 1 pakket (basis). Binnenkort word ik overgezet op glasvezel. Klopt het dat ik voor hetzelfde geld lagere download en Uploadsnelheden krijg en dit alleen tegen meerprijs sneller wordt?

Nee, dat klopt niet. Het is eerder andersom. Nu heeft u waarschijnlijk 50 mbit maar die snelheid word op uw adres mogenlijk helemaal niet gehaald en betaald u dus voor 50 mbit terwijl u misschien maar 35 krijgt. Bij glasvezel word die snelheid wel gehaald. Gegarandeerd.Â