Vraag

Overstap Solcon naar KPN gaat lastig, bestellen glasvezel wordt een pre-order in plaats van een bestelling?

  • 19 July 2022
  • 7 reacties
  • 158 keer bekeken

Vorige week hebben we op ons adres een KPN pakket voor tv en internet aangevraagd. Er is hier al ruim 2,5 jaar terug glasvezel aangelegd door FiberNH en destijds zijn we toen voor Solcon gegaan. Nu hebben buren/vrienden van mij de overstap gemaakt naar KPN en dit beviel goed vandaar dat wij dit ook nu gedaan hebben. Nu krijg ik alleen via de mail te zien dat een het pre-order is voor glasvezel. Via de klantenservice word ik van het kastje naar de muur gestuurd en ben ik niks wijzer geworden...


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hoi @Klaver99 . Welkom op het forum.

Leveren wij over hetzelfde netwerk als Solcon? 

Reputatie 5
Badge +4

Volgens FiberNH werken ze samen met KPN.

Volgens FiberNH werken ze samen met KPN.

Dat klopt @fdpg1963 , maar Solcon levert over meer lijnen dan alleen KPN.

 

@Erwin_ @fdpg1963 @JanD 

In de hele buitenregio ligt dezelfde lijn van FiberNH. Een paar huizen verderop is KPN erop aangesloten. Het enige is dat er een monteur van KPN langs moest komen in de meterkast voor een ander kastje begreep ik van ze. 

Reputatie 7
Badge +17

@Klaver99 in principe is de status op KPNNetwerk leidend. Kan je nog aangeven wat daarop staat voor je adres?

@Klaver99 in principe is de status op KPNNetwerk leidend. Kan je nog aangeven wat daarop staat voor je adres?

@Bram_ 

Als ik dit invul voor mijn adres of hetgene van mijn buren verder in de straat herlaad de site zich en kom ik weer op dezelfde pagina.. 

Reputatie 7
Badge +20

Dat schiet niet op. Kun je jouw adres toevoegen aan jouw profiel? Hoor ik van je als je dat gedaan heb, dan ga ik eens kijken of er wat mogelijk is.