Beantwoord

Overstap van XS4ALL naar KPN binnen lopend contract

  • 8 January 2021
  • 2 reacties
  • 158 keer bekeken

Goedemiddag, 

Ik heb sinds mei van dit jaar internet en televisie via Xs4all en ben sindsdien een paar keer gebeld door een callcenter om over te stappen naar KPN. Dit heb ik afgewimpeld omdat ik daar op dat moment geen interesse in had en nooit aan telefonische verkoop doe. Echter, ben ik door een recente contractverlenging van mijn mobiele KPN-nummer mijn dubbele data verloren. Stom.. ik had de kleine lettertjes blijkbaar beter moeten lezen. 

Toen ik op de website van KPN zat te kijken naar de internet abonnementen vroeg ik mij af of het mogelijk is om nog binnen mijn huidige jaarcontract over te stappen van Xs4all naar KPN voor internet en televisie en daarmee een lagere prijs en husselvoordeel te krijgen. 

Weet iemand of dit mogelijk is of moet ik nog een paar maanden wachten tot het eerste jaar verlopen is? 

 

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 9 January 2021, 19:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @XS4all-klant ,

Eigenlijk moet je die vraag niet aan KPN stellen, maar aan Xs4all. 

Maar het lijkt mij dat Xs4all jou aan jouw jaarcontract houdt. Vermoedelijk moet je dus nog een paar maanden wachten voordat je kunt overstappen naar KPN.  

 

Reputatie 7
Badge +24

Hallo @XS4all-klant ,

Eigenlijk moet je die vraag niet aan KPN stellen, maar aan Xs4all. 

Maar het lijkt mij dat Xs4all jou aan jouw jaarcontract houdt. Vermoedelijk moet je dus nog een paar maanden wachten voordat je kunt overstappen naar KPN.  

 

Hi @XS4all-klant, welkom hier. 

Dit kan inderdaad bevestigen. XS4ALL zal je houden aan je jaarcontract, bij een overstap binnen jaarcontract zullen ze een boete in rekening brengen. Wacht dit dus even af.