Beantwoord

Overstappen naar KPN

  • 12 January 2020
  • 3 reacties
  • 46 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo kpn”ers op dit moment ben ik klant nog bij tmobile, ik ben alleen benieuwd wat de ongeveere dekking is van kpn en de ongeveere snelheid met speedtest.net en dus ook de stabiliteit  veras me met speedtests 🙂 wie weet stap ik ooit over als mn huidige contract stopt

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 14 January 2020, 15:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Julian K, welkom terug! We verwelkomen je natuurlijk met open armen! Als je jouw adres invult op de bestelpagina, dan wordt onder kopje 2 ‘Kies je Hussel internet’ zichtbaar welke snelheid mogelijk is op jouw adres. Hopelijk verrassen we je daar inderdaad mee! Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat het me gerust weten. 

Reputatie 1
Badge

Hallo @Julian K, welkom terug! We verwelkomen je natuurlijk met open armen! Als je jouw adres invult op de bestelpagina, dan wordt onder kopje 2 ‘Kies je Hussel internet’ zichtbaar welke snelheid mogelijk is op jouw adres. Hopelijk verrassen we je daar inderdaad mee! Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat het me gerust weten. 

Excuses ik bedoel op 4g

Reputatie 7
Badge +30

Ah, ja dat kan natuurlijk ook. Ik haal zelf nu hier op kantoor via 4G 36 Mbit/s download en 32 Mbit/s upload als ik een speedtest doe. Het ligt echter aan zoveel verschillende factoren: ben je binnen of buiten, hoe ver ben je verwijderd van een mast, hoeveel mensen maken in de buurt ook verbinding met 4G van KPN, etc. 

 

Ik kan in ieder geval aangeven dat ons 4G netwerk heel stabiel is en snelle verbindingen kan halen als je alle factoren optimaal benut én je op een plek bent waar wij dit ook echt bieden. Er zijn een aantal plekken in Nederland waar het bereik minder is. Als je daar woont of werkt, zou ik je KPN niet meteen adviseren. Je kunt dit op onze dekkingskaart bekijken. 

 

Over het algemeen is onze dekking gewoon uitstekend. Mocht je het zelf willen proberen, zou je ook kunnen overwegen om een prepaid kaart aan te schaffen en het gewoon een paar weken te testen.