Beantwoord

Overstappen van KPN naar vodafone

  • 31 August 2020
  • 5 reacties
  • 327 keer bekeken

Mijn tv en internet abonnement loopt begin december af. Wanneer kan ik overstappen?

icon

Beste antwoord door Chrizziey 1 September 2020, 17:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Begin december.

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Jamal el H,

Je kan een aanvraag doen met ingangsdatum begin december maar je kan ook kiezen voor de overstapservice, dan zit je geen dag zonder internet en zodra je wordt aangesloten zal je bij KPN worden afgesloten.  Je dit aanvragen minimaal 30 dagen van te voren en maximaal 90 dagen. 

Reputatie 6
Badge +10

Hi @Jamal el H, welkom op ons forum. Wat jammer om te lezen dat je overweegt om over te stappen naar een andere provider. Ik zie dat @ChrisWissink al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag. Je kunt inderdaad een aanvraag indienen met een ingangsdatum die na de laatste dag van het contract ligt. Bij een overstap/opzegging wordt wel een opzegtermijn van een maand gehanteerd. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik help je graag verder!

Goedenmiddag KPN 

 

Wanneer mag je wettelijk overstappen zonder dat er enige juridische en financiële stagnatie optreedt?? 

 

Een nieuwsgierige vraag.

 

 

Badge +19

Als het contract is afgelopen kan je met een maand opzegtermijn altijd probleemloos overstappen.