Beantwoord

Overstappen van Telfort naar KPN

  • 12 July 2020
  • 7 reacties
  • 238 keer bekeken

Hallo

Over twee weken stap ik over van telfort naar kpn, 

Krijg dan een nieuwe simkaart omdat telfort ook van kpn is? 

icon

Beste antwoord door Noordzee 14 July 2020, 20:35

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Thejo65 ,

Al in het begin van dit jaar zijn alle mobiele abonnementen overgezet naar KPN. Wat betreft jouw sim-kaart: 


Wijzigt er iets aan mijn telefooninstellingen?
Je blijft gewoon de simkaart gebruiken die je al hebt. De instellingen en opgeslagen berichten zoals VoiceMail, sms, WhatsApp of andere apps blijven ongewijzigd.

Sms en VoiceMail
Na de overzetting wijzigen de telefoonnummers voor sms en VoiceMail.
Sms: Na de overgang is het telefooonnummer van de sms-centrale +31653131313.
VoiceMail: Na de overgang is het nummer om de Voicemail vanuit het buitenland te bereiken +31612001233.

 

Tot zover de wijzigingen aan het begin van dit jaar. 

 

Jouw abonnement:

Het kan zijn dat je over twee weken jouw abonnement verlengt en dat je dan een KPN Hussel abonnement gaat krijgen. Ook dan heb je niet persé een nieuw Sim-kaartje nodig. 

 

 

Ja ik ga inderdaad een hussel abonnement gebruiken. 

Dankjewel voor het antwoord 👍

Hallo @Thejo65 , met een KPN simkaart kun je wel van 4G bellen gebruik maken als je een geschikt toestel hebt en dan kan met een Telfort kaart niet.

 

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Thejo65, welkom op het Forum!

Bij je vaste diensten krijg je geen simkaart, en aan je mobiele abonnement verandert en niks (indien jij dat niet wil). Dus je hebt geen nieuw simkaartje nodig! Maar zoals Jan aangeeft, je kan hem wel omruilen omdat een KPN simkaart via 4G kan bellen. Maar is dat voor jou niet belangrijk? Dan hoeft dat niet meteen.

Heb je hier nog meer vragen over? Dan weet je ons te vinden!

Hoi Susan

Hoe kan ik me simkaart omruilen voor een sim kpnkaart om 4g te kunnen bellen?

Grt Theo

Hallo @Thejo65 , je kunt een gratis kaart via MijnKPN bestellen of in de lokale KPN-winkel meteen omwisselen, wel even legitimeren in de winkel.

 

Reputatie 7
Badge +28

Hoi Susan

Hoe kan ik me simkaart omruilen voor een sim kpnkaart om 4g te kunnen bellen?

Grt Theo

@Thejo65 

Dan kun je inderdaad via Mijn KPN regelen. Hieronder nog even de link. Wellicht is het een idee om dit te doen als over twee weken het abonnement is overgezet naar KPN Hussel. https://www.kpn.com/service/mobiel/simkaart/aanvragen.htm

 

Reageer