Beantwoord

Overstapservice lukt niet, huidig contract zou al opgezegd zijn

  • 25 February 2020
  • 4 reacties
  • 49 keer bekeken

Ik heb nou hetzelfde probleem,

heb nog nooit opgezegd bij t-mobile, maar krijg nou dit mailtje van kpn…

 

Contracten al beëindigd
In de bevestiging hebben wij aangegeven welke contracten wij voor u gaan opzeggen. Wij hebben uw huidige aanbieder(s) benaderd om deze contracten te beëindigen. Wij hebben bericht ontvangen van uw huidige aanbieder(s) dat er al een verzoek tot opheffing van uw contract(en) was opgegeven. Dit betekent dat u helaas geen gebruik kunt maken van onze Overstapservice.

 

Heb juist voor overstapservice gekozen, zodat ik niet al dat gezeur zou hebben…

 

*Admin: eigen topic aangemaakt naar aanleiding van reactie in dit topic. 
 

icon

Beste antwoord door Padi84 3 March 2020, 09:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7

Hoi @Padi84, welkom op het forum en welkom bij KPN. Als je gebruik wilt maken van de overstapservice kan ik me voorstellen dat je niet rekent op dat bericht. Er was dus nog niets opgezegd bij jouw oude provider? Heb je ook bij hen gevraagd of er al iets opgezegd is? T-Mobile abonnementen zijn voor mij niet in te zien, zij zijn de enige partij die daar duidelijkheid over kunnen geven. 

Reputatie 7

Hoi @Padi84, ik heb geen reactie meer van je gezien. Ik ga er vanuit dat het inmiddels gelukt is. Als dat niet zo is hoor ik het graag nog van je.

Hoi Jasper

 

Sorry, beetje late reactie.

Het is allemaal al geregeld hoor! T-Mobile had het zelf al stop gezet.

Dit omdat het om glasvezel gaat. En er kunnen geen 2 glasvezelverbindingen op 1 adres staan of zoiets…

Dus toen de monteur werd gepland bij Kpn, krijgt T-Mobile gelijk een seintje dat de verbinding opgezegd moet worden…

 

groeten Jaap

Reputatie 7

Geen probleem @Padi84, het belangrijkste is dat het gelukt is! Daar ben ik blij om. Er loopt maar 1 glasvezelkabel naar het huis inderdaad, het is niet mogelijk om daar 2 signalen over te leveren. De opzegging is ook mooi verwerkt dus.

Veel plezier met onze verbinding! Als je er vragen over hebt of als we je ergens mee kunnen helpen kan je altijd een nieuw topic aanmaken :slight_smile: