Beantwoord

Overstapservice naar KPN mislukt

  • 6 March 2020
  • 7 reacties
  • 138 keer bekeken

heb half december een KPN abonnement voor tv en internet afgesloten. Hierbij gebruik gemaakt van de opzegservice. Volgens KPN hebben zij op 19-12-19 mijn toenmalige provider opgezegd. Volgens hen is dat niet gebeurd. Hier KPN mee geconfronteerd, kreeg hierbij de telefonische toezegging dat KPN de dubbele abonnementskosten (vorige provider) zouden voldoen. NB: tot 2-maal deze toezegging ontvangen. Heb vervolgens op verzoek van KPN het abonn. opgezegd. Conform afspraak zou ik nu 2 mnd (Jan-feb) terugontvangen. Nu ik hier cf afspraak een verzoek (de facturen) indien weet KPN echter niets meer van de afspraak (welke tot 2-maal toe was gemaakt!!!). Hebben hier meer KPN-klanten ervaringen mee? Zo ja, hoe opgelost? Hoe kun je een klacht indienen bij KPN?

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 15 March 2020, 16:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Ady, welkom op het forum. 

Een klacht indienen is niet nodig, ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 

Hallo Alex,

ik heb mijn KPN-profiel aangevuld (w.o. klantnummer en adresgegevens).

ik zie je reactie graag tegemoet. PS: alle telefoongesprekken worden toch opgenomen? Zijn deze op klantnummer niet terug te halen/terug te beluisteren zodat de gemaakte afspraken te verifiëren zijn?

groet,

Ady

Reputatie 7
Badge +24

HI Ady. Ze worden inderdaad selectief opgenomen maar niet gekoppeld aan een klantnummer. Iets met privacy wetgeving. 

Gelukkig is dat niet nodig. Ik geloof je op je heldere ogen, maar vooral ook op wat er staat in de bevestigingsbrief van 19 december. 

De reden dat het niet is verwerkt is omdat deze eerste bestelling later opnieuw is ingevoerd zonder overstapservice. 

Dit komt dus helemaal goed. Ik wil van jou nog weten per wanneer je de oude provider hebt opgezegd en wat het maandbedrag was. Daar heb ik nog wel een factuur van nodig waar dit op staat, van de oude provider. Ik heb je een privébericht gestuurd. 

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel voor je mailtje. 

Op basis van het maandbedrag kom ik op een correctie uit van afgerond € 75.- voor de periode 22 jan t/m 25 feb, de periode waarvoor je dubbele kosten hebt gemaakt. Zou je dit ook willen nakijken en mij laten weten of jij op een ander bedrag komt? 

Dan kan ik dit invoeren en afronden. :relaxed:

Reputatie 7
Badge +24

@AdyHeeze , ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Zou je dit alsnog willen doen? 

Hallo Alex,

 

Excuses voor de late reactie. Zelf komen wij hier ook op uit. Fijn dat ‘t is opgelost, bedankt.

 

Met vriendelijke groet,

Ady Pieters

Reputatie 7
Badge +24

Geen probleem hoor. Fijn, ik het nu ingevoerd. Het bedrag wordt verwerkt op 1 van de 2 volgende facturen.Â