Beantwoord

Overstapservice van Telfort naar KPN gaat niet goed

  • 30 May 2019
  • 3 reacties
  • 323 keer bekeken

Beste,

Afgelopen maandag 27-5 heb ik bij jullie Internet en TV besteld met gebruikmaking van de overstapservice (ik heb nu Telfort Internet). In de e-mailbevestiging, orderbevestiging en overeenkomst wordt de service ook bevestigd (zie tekst onderaan). Als ik echter in de orderbevestiging klik op 'Volg mijn bestelling', dan verschijnt er een scherm waar staat dat ik geen gebruik maak van overstapservice. Tegenstrijdig. Ik zou graag willen weten of er probleem is opgetreden en als dat zo is, of jullie dat z.s.m. kunnen oplossen, aangezien de aansluitdatum al staat gepland op 1-7. Graag ontvang ik een nieuwe e-mail met Volg mijn bestelling-link, die leidt naar informatie die wel overeenkomt met wat is afgesproken, zodat ik zeker weet dat ik zelf niet een actie hoef te ondernemen. Als jullie willen kan ik de overeenkomst en e-mails jullie toesturen in pb.

Gr.

Tekst e-mailbevestiging:

Overstapservice

Provider: Telfort
24 uur na activatie stopt uw abonnement automatisch bij uw oude provider

Tekst orderbevestiging:

Opzeggen van uw huidige diensten
U gebruikt onze overstapservice. In bijgevoegde Overeenkomst staat aangegeven welke contracten wij voor u opzeggen.

Tekst overeenkomst:

Overstapservice
U gebruikt onze overstapservice. Hieronder vindt u een overzicht van de contracten die wij voor u opzeggen.
Contracten Aanbieder: TGO

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door at_53 30 May 2019, 14:51

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo @at_53 , je kunt dan het beste even met KPN bellen of morgen even een KPN winkel binnengaan.
Succes.
Hoi @Jan-D. Heb even gebeld en KPN heeft bevestigd dat de overstapservice zal worden uitgevoerd. Inmiddels is ook de status van bestelling veranderd naar ''U maakt gebruik van de overstapservice'' en Telfort heeft mij een mail gestuurd dat ze een overstapverzoek van KPN hebben ontvangen.
Hallo @at_53 , bedankt voor de update.
Goed om te lezen dat het opgelost is.

Reageer