Beantwoord

Overstapservice van Ziggo naar KPN

  • 18 January 2021
  • 1 reactie
  • 63 keer bekeken

Ik ben afgelopen november overgestapt van Ziggo naar KPN. Hierbij heb ik gebruik gemaakt van de door KPN aangeboden overstapservice. Echter, mijn contract bij Ziggo blijkt niet te zijn opgezegd en inmiddels staan er 2 maanden open; de volgende komt eraan en ik word door Ziggo op verschillende manieren aangemaand. Tevens geeft men bij Ziggo aan dat ik de dubbele kosten bij KPN moet verhalen.

Ik heb inmiddels zelf opgezegd bij Ziggo maar moet nu de achterstallige abonnementskosten betalen terwijl ik geen gebruik meer van Ziggo maak.

Graag verneem ik op korte termijn hoe ik voor deze kosten gecompenseerd kan worden en hoe een en ander met Ziggo wordt opgelost.

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 26 January 2021, 11:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Beste @CorrineKH, welkom! Wat balen dit zeg :-(. Goed dat je Ziggo inmiddels zelf opgezegd hebt! Stond op de orderbevestiging die je van ons gekregen hebt, dat je gebruik maakte van de overstapservice? In dat geval mag je een mail sturen naar correctie-overstap@kpn.com met daarin klantnummer KPN, uitleg + bewijs (facturen en opzegbevestiging). Dan gaan mijn collega's voor je aan de slag! Hopelijk wordt het dan snel opgelost.Â