Beantwoord

Overstapservice wel gelukt?

  • 27 July 2020
  • 11 reacties
  • 87 keer bekeken

Wij zijn op 20 juli overgestapt van ziggo naar KPN.

Nu krijgen wij zojuist van ziggo een rekening over de maand augustus, en ook kunnen wij nog steeds van de tv diensten van ziggo gebruik maken.

Hoe kom ik erachter dat de overstap volledig is afgerond

icon

Beste antwoord door Anonymous 27 July 2020, 20:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Navragen bij Ziggo lijkt me.

Nee vind niet dat ik dat hoef na te vragen ik maak gebruik van overstapservice dus vind dat KPN dat moet regelen

Hallo @jelleenmargreet  als je van de KPN diensten gebruik kunt maken is de overstap afgerond. Zeker als je ook je vaste telefoonnummer via KPN kunt gebruiken.

Na de overstap ontvang je ook nog een slotfactuur waarin het teveel of te weinig betaalde verrekend wordt.

Zelf ben ik al bijna 2 jaar geen klant meer van Ziggo en heb ook nog zteeds het standaard digitale pakket en radio van Ziggo. Handig om naar zenders te kijken die KPN niet heeft, o.a. kanaal 14 formule1:relaxed:

Als er geen monteur komt om in jouw straatkast jouw aansluiting los te koppelen houd je beeld en geluid.

 

ok bedankt dan wacht ik ff af

 

Hallo @JanD  hoe schakel je dan.met dezelfde tv tyssen kpn en ziggo

Hallo @jelleenmargreet , via de tv kies je bij KPN voor HDMI1,2 of 3 en voor rechtstreeks tv kijken kies je voor digitaal, mits je de ziggo instellibgen goed hebt staan.

P.S.Je gaf zelf eerder al aan dat je nog via de kabel kunt kijken, dus daar moet je zijn.

 

 

@JanD Ja klopt maar dat ia op een tweede tv op slaapkamer

Dus de eerste tv ook gewoon op kabel aansluiten en dan via kabel kijken

@JanD Ja klopt maar dat ia op een tweede tv op slaapkamer

Dus de eerste tv ook gewoon op kabel aansluiten en dan via kabel kijken

Hallo @jelleenmargreet , inderdaad, als die andere tv ook digitaal is de instellingen van Ziggo toepassen en kijken maar en er is niets illegaals aan, dat heb ik toentertijd nagevraagd, dan moet Ziggo de stekker er maar uittrekken.

 

en al was het illegaal dan nog …...

Reputatie 7
Badge +30

Beste @jelleenmargreet, goede vraag! Ik ga er eigenlijk vanuit dat wij dit doorgegeven hebben aan Ziggo, zo staat het inderdaad in jouw orderbevestiging. In de regel is het zo dat jij op een ‘slotfactuur' het teveel betaalde bedrag terugkrijgt. Het is zeker mogelijk dat er iets niet goed gaat in de communicatie tussen Ziggo en KPN. In dat geval kan het incidenteel voorkomen dat de overstapservice niet goed verwerkt wordt. Eventueel dubbel betaalde kosten krijg je dan natuurlijk terug. Wél is het zo dat ik je, als je nog niets van Ziggo vernomen hebt, adviseer toch even zelf te bellen. Ik mag, in verband met jouw privacy, niet zomaar met hen bellen om dit kort te sluiten. 

Reputatie 7
Badge +30

Kan ik nog iets voor je betekenen? Laat het dan vooral weten :-).