Beantwoord

Overstapservice Ziggo naar KPN, niet doorgekomen bij Ziggo

  • 19 January 2021
  • 6 reacties
  • 105 keer bekeken

 

Beste, 


Sinds december ben ik van Ziggo naar KPN overgestapt, maar helaas is er niet via de overstapservice mijn oude abonnement bij Ziggo opgezegd waardoor ik dit nu zelf alsnog heb moeten doen. Er staat in mijn orderbevestiging echter dat KPN dit zou regelen. Nu moet ik januari en februari nog betalen bij Ziggo, omdat het niet goed is opgezegd. Graag horen ik van jullie.

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 1 February 2021, 08:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Dylanjake, welkom hier. 

Wij zouden dus opzeggen maar dat is niet gebeurt. Dat is spijtig. Ik kijk graag nog eens mee. Zou je jouw profiel willen voorzien van gegevens. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee hoe het ervoor staat. 

Goedemiddag Bart_Z,

bedankt voor je reactie. Als het goed is zijn mijn gegevens ingevuld.

Reputatie 7
Badge +20

Ik zie het inderdaad. Sinds 8 december heb je diensten bij ons. Sindsdien heb je dus nog facturen van Ziggo ontvangen?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb de facturen ontvangen. Ik heb ze ook beide vergoed. Het bedrag vind je in mindering op volgende factuur. En nog even voor de zekerheid. Heb je bij Ziggo nagevraagd of het nu daadwerkelijk is opgezegd? 

Top, heel erg bedankt! Ja ziggo is nu helemaal opgezegd.

Reputatie 7
Badge +20

Top! Dan is dat nu helemaal geregeld. 

Mocht er nog weer iets zijn, laat het dan weten.