Beantwoord

oververhitte haperende router zvx10 hn220

  • 1 July 2020
  • 3 reacties
  • 128 keer bekeken

Hallo,

We hebben een haperende experiabox ZXV10 h220n uit 2011 die erg warm wordt en ook geel verkleurd is. Wifi valt vaak weg. De wifiversterker werkt nauwelijks/niet en ook met nieuwe apparaten zoals bijv een smart tv kan geen wifi verbinding worden gemaakt.
Een test bij de buurman met nieuwe apparatuur blijkt dat onze apparaten en versterker bij hem probleemloos werken met wifi. Vandaar dit berichtje.
Graag zouden we de experiabox willen vervangen door een meer up-to-date model.
Kan dat via deze weg worden geregeld?

icon

Beste antwoord door RBxx 1 July 2020, 15:02

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @AFAR , het snelste is KPN bellen via 0800 0402. Geef duidelijk aan dat je de Experia Box v7 (ZXV10 h220n) met de genoemde klachten hebt, dan zal er als het goed is direct een omruil gepland worden. Deze Experia Box is al lang “over datum” en moet direct worden vervangen. Wachten op een KPN moderator hier op het forum kan ook, maar door de drukte duurt dat (veel!) langer.

Reputatie 7
Badge +17

@AFAR Oh nee! Jij bent een van de laatste klanten met dit type modem (oud:older_man::older_woman: ). Deze gaan we gewoon voor omwisselen. 
Hiervoor heb ik je gegevens nodig. Kun je jouw postcode, huisnummer en klantnummer invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Dan maak ik het voor je in orde.:blush:

Reputatie 7
Badge +17

@AFAR Ik heb helaas niets meer van je gehoord, dus ik neem aan dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!:hugging:

Reageer