Beantwoord

Packet loss/wegvallend internet

  • 1 May 2020
  • 8 reacties
  • 91 keer bekeken

Hoi, 

 

De laatste weken hebben wij thuis last van een nogal irritant probleem. Wifi op telefoon valt telkens om de minuut weg. Ook last van wegvallend internet, (bekabeld). Als ik aan het gamen ben, valt soms uit het niets, soms om de 5 minuten soms een uur niet, de verbinding weg. Dit kan nogal irritant zijn, Vooral tijdens het competitief gamen.

 

Iemand die misschien een oplossing heeft?

icon

Beste antwoord door Natasja 6 May 2020, 20:31

Bekijk origineel

8 reacties

Heeft u al een simpele reset van de router gedaan? Anders fabrieksreset en kabel vanuit de muur naar het modem controleren?

Allemaal al geprobeerd, vandaag nieuwe outer gekregen en aangesloten maar geen beter resultaat

Wat gaf KPN aan dat zij u een nieuwe router hebben aangeboden?

Die hebben gezegd dat we het met een nieuwe router moesten testen, vanmiddag met de klantenservice gebeld, die hebben de ‘case’ bijgewerkt en nu moeten we wachten op antwoord.

Mocht een medewerker van KPN willen reageren, is het handig om je profiel bij te werken. Heb je dit al gedaan?

Done

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @Jordi_0344. Van harte welkom hier. Ik zie dat @Jeroen Ruiter je al op weg heeft geholpen. Jammer dat de problemen niet zijn verholpen met het nieuwe modem. Ik zie inderdaad dat er een ticket openstaat bij een achterliggende afdeling. In de notities lees ik dat het probleem niet op afstand kan worden opgelost, maar er nog contact met je wordt opgenomen. Ik begrijp dat dit nog niet is gebeurd. Ik heb het ticket daarom geüpdatet en mijn collega's verzocht zo snel mogelijk contact met je op te nemen over de vervolgstappen. 

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Jordi_0344. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Is er inmiddels contact geweest? Als ik nog iets voor je kan doen, dan lees ik het graag.

Reageer